torsdag 15. januar 2009

Jøder må ut i gatene og vise sin avsky mot Israels massedrap?

– Jeg har utallige ganger i taler og intervjuer sagt at moderate muslimer må vise sin avsky for vold sier Hagen til Dagsavisen.


Det er enkelte jøder som mener at palestinerne bor på hellig land og bør flytte seg ut og bort så raskt som mulig. Bør vi da på Hagensk vis tvinge alle jøder ut og gå i fakkeltog for å ta avstand fra staten Israels handlinger i disse dager (skrivende stund: snart 1.000 drepte og 5.000 sårede)?

Lar du deg overbevise av dette fakkeltoget? – Jeg synes det er for få som har møtt fram. Om det hadde vært mange tusener som møtte fram ville det vært overbevisende. Jeg synes det er skuffende at ikke flere imamer og muslimer møtte opp sier Hagen.


Min mening: nei, aldeles ikke. Jøder skal ikke tvinges til noe som helst. Det er de som har skylden man skal fokusere på. Staten Israels ledelse og alle de Israelvenner og andre som veiver med flagg og roper Halleluja mens sykehus bombes, skoler sprenges og barn drepes.

Skulle jeg uttrykke min skuffelse over jøder som ikke viser avsky mot staten Israels herjinger? Nei, aldeles ikke. Bare tanken på noe sånt fyller meg med avsky. Man er kun ansvarlig ovenfor seg selv.

Jeg støtter derfor denne muslimen:

Det er politikerne og særlig Carl I. Hagen som krever at vi må gå ut i gatene for å bevise vår avsky hver gang en muslim gjør noe galt. Det burde vært unødvendig fortsetter hun.


De som krever at den gjengse muslim skal ut og toge for å bevise for oss at de er mot terrorisme, kjønnslemlestelse, steining og hva det nå enn måtte være har et forklaringsproblem om de ikke umiddelbart går ut og krever å se et jødetog med fakler og det hele togende opp og ned Karl Johan i minst to timer.

Og Carl Ivar Hagen og Fremskrittspartiet nøyer seg ikke med noen hundre - nei her snakker vi tusenvis! Og dere rabbinere skal ikke gjemme dere unna! Minst 10 av dere!

Hva hadde Mona Levin sagt om Carl Ivar Hagen hadde ytret

Jeg har utallige ganger i taler og intervjuer sagt at moderate jøder må vise sin avsky for vold


Herregud for et parti.

Halleluja.

Han har allerede sagt at han ikke er overbevist om at muslimer tar avstand fra terror på grunn av det dårlige oppmøtet. – Jeg blir litt lattermild men ventet på et slikt stikk fra ham. Det nytter ikke hva enn vi gjør. Han er skremmende sier Kleven.



blog comments powered by Disqus