torsdag 22. januar 2009

Frps Ulf Erik svarer folkedypet om Israelnøytrale Frp

Ulf Erik Knudsen stilte i nettmøte med Dagbladet i dag og fikk da følgende spørsmål.

Så frem til å stemme på FRP ved neste valg, men de siste ukene har jeg blitt skuffet, ikke over det politiske, da jeg støtter det meste av hva FRP står for. Men Siv Jensens uttalelser angående Palestina. Var dette henns private syn, eller er FRP et pro-Israel parti som støtter det jeg mener er terrorisering av Palestinerne.


Ja det var reine ord for penga. Kort oppsummert så har ikke Siv Jensen ytret et eneste negativt ord om Israels herjinger i det hele tatt.

Men hva er Ulf Erik sitt svar? Jo

Anbefaler at du går inn på www.frp.no og leser Sivs tale som hun holdt i forbindelse med markeringen her i Oslo. Der tror jeg du vil se at hun og FrP er langt mer nyansert enn det media fremstiller det som.



En blank løgn. At partiet i det hele tatt tør. Siv sin komplette Israelkritikk disse to ukene er oppsummert i følgende direktesitat:

Israel av og til tar seg litt vel til rette og at de bør...bør rydde opp


Utsagnet "Hamas bærer skylden for det som nå skjer på Gaza" er heller ikke det jeg vil karakterisere som nyansert, Ulf Erik.

Og ingen andre heller.

Deg selv inkludert.

Når man klemmer og koser med Finn Jarle Sæle da kan man rett og slett ikke påstå at man har plassert seg selv i sentrum.

blog comments powered by Disqus